fredag 22 februari 2013

21 den 21:a!

Igår kväll firade vi min födelsedag på den superlyxiga resturangen på 95:e våningen i Hancock building. Vi var där tillsammans med Karl Johans vän Thomas. Visade sig att han och jag gått på samma gymnasium o haft samma pianolärare haha! Vi hade en väldigt trevlig kväll. Thomas går på North Park universitet, som ligger väldigt nära vår lägenhet. Ikväll ska vi på jazzklubb o sen blir helgen full med gospel hoppas jag! Tack för alla gratulationerna. Ni värmer mitt hjärta! Kram /Amanda




7 kommentarer:

  1. Grattis mormor på födelsedagen! /Amanda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för grattishälsningen ! Nu har jag firat i 2 dagar. Idag har övriga fam Hulebo varit här. Allt gott till er!Kram mormor & morfar

      Radera
  2. Wow, vilken födelsedag! Staden verkar ha gott om svindlande utsikter!
    Kram mamma M

    SvaraRadera
  3. Ett försenat grattis på födelsedagen! Ser ut som att du haft en fantastisk dag, och att ni redan hunnit uppleva en hel del på er resa.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Grattis! Låter som en fin födelsedag :). Roligt att ni har en blogg medan ni reser! Kram på er båda!

    SvaraRadera
  5. Men Amanda då. Hur kunde jag glömma din födelsedag? Grattis i efterskott! Hoppas att hela resan blir lika bra som födelsedagen! Coola foton från Chikago!

    SvaraRadera
  6. Hej och grattis till Amanda i efterskott !
    Kul att se er i Chicago. Hoppas ni hade en fin gospelhelg.
    Kersti o Erik

    SvaraRadera